قدرتمند افتتاح چشم سوم دارای دو گوش ضرب و شتم پنهان تجسم تصویری و تجلی فیلم



نيازمنديهاي مهناد -درج آگهي رايگان - تبليغات رايگان - تبليغات اينترنتي - خريد و فروش بي واسطه

قدرتمند افتتاح چشم سوم دارای دو گوش ضرب و شتم پنهان تجسم تصویری و تجلی فیلم


این فیلم مراقبه طراحی شده است برای کمک به شما یک حالت عمیق مراقبه برسد، و با استفاده از فرکانس ضربان دارای دو گوش بسیار خاص، باعث چشم سوم خود را برای تبدیل شدن به باز.


چشم سوم چیست؟ چشم سوم معمولا به چشم نامرئی است که اجازه می دهد تا شما را درک چیزهایی فراتر از سایت های معمولی، و یا "سایت فراتر از سایت" (برای هر کسی که به یاد Thundercats برای هاها) اشاره دارد. این منطقه از چشم سوم درست بالای پیشانی خود را در مرکز سر خود را نشسته است. این است که توسط بسیاری از احساس کردند که چشم سوم یک دروازه که اعطا شما به آگاهی بالاتر و حالت روشن دسترسی داشته باشید.


ضربه دارای دو گوش در این فیلم مراقبه استفاده می شود به کشیدن امواج مغزی خود را به نمایش گذاشته الگوهای در طول فعالیت های ذهنی خاص. این "ضربه" آیا شما در هر یک از گوش بشنود. آنها تولید الگوهای خاص در امواج مغزی خود را. ضربه دارای دو گوش مورد استفاده در این فیلم شروع کردن در فرکانس های پایین معمولا با مراقبه، طرح ریزی اختری همراه است و شتاب یادگیری. فرکانس افزایش به تدریج به کسانی که در ارتباط با باز کردن چشم سوم، عشق، زیبایی، نفس اماره و هماهنگی.


اگر شما با مراقبه و باز چشم سوم تجربه، شما ممکن است این فیلم و موسیقی متن فیلم در رسیدن به یک وضعیت بالاتر از ذهن بسیار مفید پیدا کنید. اگر شما با نام تجاری جدید به باز کردن چشم سوم هستند، آن را به آرامی. شما ممکن است در زمان غرق عنوان ذهن خود را شروع می شود پردازش تجربه.




دانلود نسخه کامل از این فیلم تجسم ذهن و بسیاری از subliminals بیشتر در http://abundantmind.com/youtube/



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • ارسال شده در : 12 آذر 1395 ساعت: 22:20 + تعداد بازديد : 7