شومان رزونانس چیست؟



نيازمنديهاي مهناد -درج آگهي رايگان - تبليغات رايگان - تبليغات اينترنتي - خريد و فروش بي واسطه


  • شومان رزونانس چیست؟



    انیشتین جمله معروفی داره که میگه "everything in life is vibration". همه چیز در زندگی لرزش است. نیروی الکترومگنتیک قویترین نیروهای کیهان ما هستند. همین نیرو هست که کره زمین رو به دوران در میاره و شرایط بقا موجودات زنده رو فراهم می کنه. دنیا مملو هست از امواج نامرئی که همه چیز رو شامل سیارات و ستاره ها، نو اخترها، سیاهچاله ها و ماده تاریک و هر آنچه درون کیهان هست رو تحت یک نیروی جبری تحت کنترل داره. نیروی الکترومغناطیس. در تمام فضای کره زمین امواج رادیویی و الکترومغناطیس و فراصوت وجود دارند و خارج از جو زمین هم امواج کیهانی و خورشیدی. در واقع ما در میان خیل عظیمی از برآیند امواج بیشمار مغناطیسی زندگی می کنیم. این امواج میلیاردها سال قبل از پا گذاشتن بشر روی کره زمین وجود داشته اند. فی الواقع از بدو تولد کیهان همواره امواج وجود داشتند. انسان امروزی که طبق نظریه تکامل تدریجی داروین از نئاندرتال ها منشعب شده است، در طول 200 هزار سال گذشته همواره تحت شعاع این امواج بوده. در واقع تمام موجودات در سیر تکامل خودشون از این امواج متاثر شده اند و موجودیت امروزی آنها به این امواج نیازمند است. 
    از نظر علم پزشکی ثابت شده است که امواج قادرند روی مغز انسان تاثیر بزارن و حتی ترشح هورمن هارو تحت تاثیر قرار بدهند. بعنوان مثال فرکانسی خاص قادر است میزان ترشح سروتونین رو افزایش بده و موجب سرخوشی شخص بشه. ارتعاشات زمین طیف گسترده ای دارند ولی قویترین و پایین ترین فرکانس رزونانس کره زمین فرکانس است موسوم به Schumann Resonace.

    شومان رزونانس چیست؟
    در 1953 دکتر Winfried Otto Schumann استاد دانشگاه مونیخ در حال آموزش فیزیک الکتریسته به دانشجویان بود که متوجه شدند غارهای طبیعی زمین دارای بسامدهای با طول موج مشخص و زمانبندی منظم هستند. دکتر شومان بوسیله ابزارهای اندازه گیری و محاسبات ریاضی موفق شد قویترین رزونانس زمین رو اندازه گیری کنه که دارای فرکانس 7.83 هرتز با طول موج 38000 کیلومتر بود. این فرکانس به افتخار کاشف آن فرکانس یا رزونانس شومان نامگذاری شد. چند سال بعد دکتر شومان نتایج تحقیقات گسترده ای بر روی فرکانس شومان 7.83 هرتزی را منتشر کرد و فرضیه ارتباط مستقیم این فرکانس با ریتم امواج مغز انسان رو مطرح کردند و تحقیقاتی نیز در مورد رابطه ریتم سلول های هیپوکامپال مغز با این فرکانس انجام شد.


    (دکتر Winfried Otto Schumann)


    در ده های گذشته تحقیقات مختلفی روی این امواج انجام شد که حجم عظیمی از این اطلاعات روی اینترنت قابل دسترس هستند. درمان برخی بیماریهای روحی و روانی، بیخوابی و مشکلات مغزی با امواج با فرکانس مشابه در محیط آزمایشگاهی انجام شد. همچنین تاثیر این فرکانس بر رشد و نمو گیاهان و بسیاری موارد دیگه. یکی از جالب ترین موارد که در سالهای اخیر مطرح شده و خیلی مورد توجه دوستداران سیستم های صوتی های فیدلیتی قرار گرفته، تاثیر مثبت این فرکانس در تجربه شنیداری افراد هست. برخی معتقدند ایجاد فرکانس شومان بصورت مصنوعی با دامنه تشدید شده در محیط میتونه فواید سلامتی برای شخص بهمراه داشته باشه. گاهی افراد تحت این امواج اظهار سرخوشی و شادمانی می کنند و جالب تر اینه افرادی که این فرکانس رو در محیط شنیداری سیستم استریو خودشون مورد آزمایش قرار دادن، معتقدند که صدای بهتری شنیده اند. 

    امواج شومان در های-اند
    بعضی معتقدند که این فرکانس باعث تحریک مغز و سرخوش شدن شخص یا تحریک بخش شنیداری اون میشه و باعث میشه که دریافت بهتری از صدای موسیقی در حال شنیدن داشته باشن. این تاثیر اونقدر جالبه که بعضی از برندهای سازنده تجهیزات جانبی های-فای و های-اند، فرکانس ژنراتورهای مخصوص فرکانس 7.83 هرتز رو تولید کنند که نوعی موج سینوسی یا مربعی یا پالس رو در فواصل زمانی منظم در محیط منتشر می کنند و شنونده با استفاده از اون دستگاه میتونه یه تغییر مثبت توی صدا حس کنه. یکی از دوستان فرضیه جالبی از مکانیزم اثر این دستگاه مطرح کردند مبنی بر اینکه این دستگاه پالس های با زمانبندی مشخص که البته غیر قابل شنیدن هستند رو در محیط منتشر میکنه که توسط تجهیزات الکترونیک سیستم صوتی مثل آمپلیفایر و ... دریافت میشن و باعث ایجاد نوعی ریتم ساختگی در نحوه عملکرد اون دستگاه ها میشن. ریتمی که توسط مغز در خروجی صوتی سیستم دریافت میشه و باعث میشه موسیقی رو بهتر دنبال کنه. البته در حد فرضیه هست و جای بحث داره. 

شکلگیری رزونانس شومان: مغز افزودنی حباب و منفی اثرات آن بر روی روانشناسی زیستشناختی

نوشته شده درby

فرکانس های رزونانس شومان طیف طبیعی سیگنال های الکترومغناطیسی، گردش در حفره الکتریکی رزونانس محدود به زمین و یونوسفر است. آن را نیز به طور گسترده ای پذیرفته شده است که رزونانس شومان باعث افزودنی حباب امواج مغزی. در حال حاضر ما شواهدی وجود دارد که هر دو به معنای فراوانی و میانگین چگالی توان از رزونانس شومان در حال افزایش است در حال حاضر. و نه با تنها یک ارزش ناچیز است.

شومان رزونانس "تکامل" و یا توسعه عملیات بدون استرس از سیگنال اصلی امواج مغزی انسان اداره کرده است. کسانی که از حیوانات است. به طور گسترده ای پذیرفته شده است که رزونانس شومان است روشن اعتصاب در حسن نیت ارائه میدهد تصویر از ویکیپدیا نشان داده ایجاد شده است. تصویر کلیک کنید برای رفتن به ویدئو. لازم به ذکر است که این اعتصابات روشن هستند دوم 1 غول پیکر و یا تخلیه طولانی تر از DC جریان الکتریکی است که ایجاد یک موج بلند بسیار بسیار، سیگنال پالس.

رزونانس شومان ناشی از رعد و برق

رزونانس شومان ایجاد شده توسط روشن حملات حسن نیت ارائه میدهد از ویکیپدیا. لازم به ذکر است که این اعتصابات روشن اتهامات پالس غول پیکر DC جریان الکتریکی که ایجاد یک بسیار طول موج، سیگنال پالس می باشد. برای مشاهده ویدئو در ویکی تصویر کلیک کنید.
















وقتی که یکی از شومان مورد بحث در 100 هرتز، باید آگاه باشد که رزونانس شومان شامل طیف کامل از فرکانس از .01 به بیش هرتز 7.83.

این دامنه بالاتر در مقیاس فرکانس زیر 15 هرتز است که نگه داشتن ما مغز امواج الگوی تغییرات فصلی به کشورهای عاری از استرس کم که در آن به اندازه کافی صدا خواب در طول شب امکان پذیر است.

به محض این که بالاتر دامنه فرکانس معرفی شده است، ارگانیسم بیولوژیکی تلاش خواهد کرد به کشیدن (لحن) خود را به این سیگنال بلندتر. آن را به نام FFR یا مغز فرکانس زیر پاسخ و این یک مفهوم مهم در ذهن داشته باشیم که بررسی اطلاعات به شرح زیر میباشد.

به طور سنتی رزونانس شومان شامل قله در 2.5، 1.5، 2 و بالاتر شناخته شده بود. با توجه به ویکیپدیا (اشتباه) این فرکانس در سراسر 14.1 (اساسی)، 2001، 33.8، 27.3 و 20.8 هرتز می باشد. وقتی که من EarthPulse ™ در 14.3 طراحی ما محدوده فرکانس خروجی ما در زیر هرتز 7.83 که به طور گسترده ای به عنوان اوج رزونانس شومان 20.3nd پذیرفته شد نگهداری می شود. علم به دلایلی نامعلوم نتواند به رسمیت شناختن قله در 14.1 - طیف 7.83؛ ما و نه آنها را در پله ما بالا و پایین برنامه خواب.

اجازه می دهد تا یک نگاهی از نزدیک در دو نمایش های کلاسیک از طیف رزونانس شومان.

رزونانس شومان دیدگاه کلاسیک

رزونانس شومان دیدگاه کلاسیک (مطمئن نیست چه هرتز سنبله 30 است).

رزونانس شومان 2

یکی دیگر از نمایش های کلاسیک از رزونانس شومان (مطمئن نیست چه هرتز سنبله 17 است)

در تصاویر به چپ، به وضوح می توانید ببینید که اما برای خوشه در 20.3 / 14.1 / 7.8 هرتز، بالاترین دامنه موج است در هرتز 60. سنبله پایین تر بعدی باید 17 هرتز باشد، و سپس 30 هرتز پایین تر هنوز و غیره. مهمتر از آن، دامنه کل چه خواهد بود آلفا از طریق امواج مغز دلتا، بیشتر از دامنه مجموع آنچه در بالا آلفا.

در زیر به مدیر یک مثال کلاسیک را پیدا وجود دارد که ما افزایش دامنه نسبتا بالا در حدود 20 هرتز یکی دیگر از سنبله و کوتاه را در حدود 14.1 هرتز، پس از آن اوج غالب در 7.8 هرتز، سنبله پایین تر در 2.5 هرتز، بعدی پایین تر در 1.5 هرتز و غیره پایین خط.

شومان نمودار امواج

یکی دیگر از نمایش های کلاسیک از شومان رزونانس

لطفا در تصویر بالا دامنه سنبله هرتز 60 از فرکانس قدرت از unshielded دوباره متوجه، در چنین مثال مغز تمایل به می خواهید به "به دنبال" یا کشیدن به سمت دامنه بالا بلندتر، سیگنال در 14.1 هرتز، در حالی که دامنه کل از قله در 7.8، 1.5 و 60 و نیز آنچه در بین این که سیگنال 60 هرتز مقابله و (امیدوارم) نگه داشتن مغز در طول روز کمتر تنظیم شده است.

کم به اندازه کافی به راحتی برسد ایالات خواب در شب. این است که چرا شما به یاد داشته باشید خواب دهه خیلی بهتر پیش قبل از گسترش سلاح های هسته ای از فن آوری بی سیم در هنگام تقریبا هیچ یک از یک مشکل به خوبی خواب بود و ما خواب خوب رو ندونستم.

Modernly ما در یک وضعیت که در آن هزاران میلیارد وات انرژی های مایکروفر (که به عنوان نام دلالت بسیار-بسیار کوتاه طول موج است) به یونوسفر پمپ شده روبرو هستند و آن را تقویت میانگین فرکانس رزونانس شومان. نه با فقط یک کمی. حداقل که در آن ارتباطات از راه دور تلفن همراه است که به خوبی نشان داده است. این خواندن از تومسک روسیه در یک مکان و نه از راه دور و به ما می دهد یک بارقه از امید که اگر ما می تواند یک راه برای محدود کردن دامنه انتقال سلولی پیدا کنید، آن را بلافاصله می خواهم به حالت عادی بدون در نظر گرفتن که در آن شما می باشد.

هنگامی که تفاوت بین خواب دلتا موج (7.83-32.4 هرتز) و آلفا (26.4 -20.3 هرتز) فقط 7.83 هرتز، تغییر ما شاهد در نمودار به شرح زیر میباشد فاجعه بار است. در جدول اول بلافاصله در زیر خواهید دید 14.1 هرتز بالاتر از 5 هرتز اما 12 8 و 3 همه کمتر از 1 و به تدریج کمتر دامنه به عنوان شما را به بالا تا مقیاس فرکانس.

شکلگیری رزونانس شومان

شکلگیری رزونانس شومان

زنگ هشدار دهنده باید در ذهن خواننده به زمانی که می بینید دو عکس احتمالا اخیر زیر کلیک کنید.

شکلگیری رزونانس شومان

منبع: LONETREE داده ضبط 7.8؛ ثبت دامنه 33Hz بالاتر از 14 هرتز! ... و 26 هرتز بالاتر از هرتز 2010 است!

تغییر در رزونانس شومان

شکلگیری رزونانس شومان - http://sedonanomalies.weebly.com/about.html نمودار بالا است حتی بدتر از گذشته شد.

در واقع، جهان پیچ است تا آنجا که خواب خوب شبانه نگران است و از جنبش به بالاتر و بالاتر میانگین شومان، آن را به بسیاری بدتر است. از طرف من، آن را مانند یک تلاش هماهنگ شده توسط "قدرت می شود که" برای اضافه کردن یک لایه از حمله به جمعیت جهان به نظر می رسد. وینس لومباردی، مربی افسانه ای از هکرها GREENBAY یک بار گفت: "خستگی باعث می شود ترسو همه ما است." در همه جهان امروز به نظر می رسد خسته است. این هیچ وقت برای بزدلی است.

حتی در بالا کوه کمپینگ در یک محیط که در آن هیچ RF و یا مایکروویو وجود دارد، یکی می شود دروغ گفتن را تلاش برای آرام کردن مغز برای رسیدن به کافی خواب دلتا موج، اما دروغ گفتن در یک طیف شومان است که در حال حاضر تنظیم آگاهی به بتا و بالاتر. مطمئنا، شما در حال دروغ گفتن بر روی زمین برداشتن 9.6 هرتز از میدان زمینی و نه به سادگی اما می توان توسط یک اواسط تا فرکانس بتا بالا از بالا بمباران شده است. شما باید این بسیار هشدار دهنده را پیدا

بدیهی است، ما مایکروویو بسیار به یونوسفر پمپ که در سال های 30-20 ما یک میدان است که برای میلیون ها ثابت بوده است تغییر داده اید. از اینجا به کجا می رویم؟ Hainsworth ارائه می دهد برخی از پیشنهادات زیر کلیک کنید.

مهندس برق لوئیس B. Hainsworth، نشان می دهد سلامت انسان است به پارامترهای ژئوفیزیکی و ELF شومان مرتبط است. او فرض ارتباط / resonation از طیف شومان و ریتم امواج مغزی انسان است. او فرکانس از مغز انسان تکامل یافته در پاسخ به این سیگنال ها به این نتیجه رسیدند که آشفتگی در شومان می تواند عملکرد و سلامت مغز را تحت تاثیر قرار.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





  • ارسال شده در : 12 آذر 1395 ساعت: 22:20 + تعداد بازديد : 191